I næste uge er det påske, og jeg hygger mig med at pynte op, som jeg i øvrigt gør til alle højtider. Som regel har vi huset fyldt med gæster til påskefrokoster, hvor bordet pyntes med påskedekorationer, årstidens blomster og dekorerede æg. I år er her kun min mand og jeg, der skal have fornøjelsen…

